Daarlig samvit=jobb

Rare jente i skrubben!

Etter aa ha sosa litt rundt her i Surfers, brukt masse unoedvendig penga paa tull og soekt paa maaannge jobba vart eg sjokkert onsdags morningen.
Sia vi alle hadde fri (dvs sofia skulle ikkje paa jobb) va der heller ingen alarma paa. Men hal 11 ringe tlf'en min og ei som tydlig stressa dame fortelle meg at eg skal moete opp en plass kl 2.
Og eg gjekk i den trua at eg skulle vere servitoer i og med at det var en restaurant, men neida, ho heiv meg i skubben og der sto eg heile dagen..
Egentli skulle eg ha jobba der kvar dag fra 2-11 men Toril trengte og en jobb so no teke vi anna kvar dag, noke som passa meg fint. maalet e aa tjene nok til aa betale leiga og so slutte i god tid foer jul:):)

Ellers e det ganske lite nytt, her e schoolies, so alle dei vaksne har reist vekk og 10.000 syttenaaringa festa. litt kjedli egentli, for dei laga so jekli med braak at en ikkje faar sove om natta..

SOLSOLSOLSOLSOLSOLSOL

Posted by Silje k 21:57 Archived in Australia Tagged armchair_travel Comments (0)

Surfers Paradise

Leva livet..

overcast 21 °C

No har vi vert her i Surfers i ei veke og komt oss til rette i leiligheta vaar.
Vi har meldt oss inn paa den lokale video-sjappa, betalt 1000 depositum og soekt paa maaange jobba. Sofia og Guro har faat seg jobba, mens eg og Toril teke livet litt meir med ro og e litt meir kresne..
Dvs, vi vil jobbe paa sea world, et fint reasort live ved tivoli og delfinshow:)

Ellers har eg blitt vandt til at bilane kjoere paa feil side av vegen, at rulletrappene gaar motsatt veg og at vatnet renne feil veg ned i sluken. Alt i Australia e egentlig feil veg, men har blitt godt vande. Det skal ivertfall bli komisk aa komme heim og kjoere bil paa hoegre sida av vegen:)

Sofia maatte til legen mandag og sia vi ikkje skaffa oss medicare i Sydney, vart det ganske dyrt. Saa tirsdag satte vi oss paa bussen til Australia Fair kjoepesenter for aa faa det, men det viste seg aa ikkje vere saa enkelt. Fordi vi ikkje alle hadde vert til legen kunne vi ikkje faa det, og sia vi va fra norge viste dei ingenting, enda opp med at eg og Sofia fekk, mens Toril og Guro maa til legen foerst. Satsa paa at vi sleppe aa bruke det, men kjekt aa ha!

Etter aa ha flytta for oss sjoel og blitt mindre sosiale og faktis sett paa tv for foerste gang paa en mnd maa eg berre sei, slutt aa sjaa paa home and away, skvip:p
og sist men ikkje minst,
Save Britney:p #komedie#

Posted by Silje k 18:48 Archived in Australia Tagged luxury_travel Comments (0)

Back in Surfers

Leilighet!:)

overcast 27 °C

Etter aa ha vert noken daga i Brisbane, reiste vi tilbake til Surfers Mandag. Turen gjekk super fint, spesielt sia eg blir oesa fordi der ligge ikea:p og et gedigent badeland og tivoli midt mellom Brisbane og Surfers.

Intrykket av Brisbane kunne ikkje vert verre. Vi gjekk til hostellet vi hadde bestillt paa hostelworld, og sia det var eit av dei dyraste vi noken gong har vert paa, var forventningane ganske store.
Personalet var det mest udugelige ever. Rommet STINKA!!! Der laag en mann, og der var saa hett at vi maatte ha doera ut i gangen konstant opa.
Aldri ALDri sov paa cloud 9 i brisbane!!!!!!!!!!:(

Dei foerste dagane i Surfers gjekk med til aa finne leilighet, og vi var paa 3 visninga.
Den foerste var ei 'holyday appartment' og saag ut som en svinesti med rusta kjoleskap og edderkoppa i badekaret. Etter aa ha spurt 4 eigendomsmeglara fann vi 3 kjekke dame som ville hjelpe oss. Dei viste oss den finaste leiligheta eg har sett. Den er 4 aar gammal, ferdi moblert, WALK IN closeth, ligge i en 48 etg bygning med 3 basseng, treningsrom, fake strand, bbq omraade, shopping senter i dei foerste etg og Bottle shop med inngangsdora.
Vi trudde vi var i himmelen, so fin var den.
Etter den var det paa ei ny visning der vi maatte dele med ei fraa canada. Saag ut som en svinesti den og..

VI FEKK DEN FINE!! :):):):):)
Vi bur fraa fredag av midt i Surfers, paa den beste handlegata og berre et steinkast fraa stranda:)
No skal vi snart og faa oss jobb. Det ordna seg virkelig dinna gongen.

Ellers lyna det konstant. freaky egentli sia vi ikkje e vande med det:p

:):):):):):):):)

Posted by Silje k 04:24 Archived in Australia Tagged luxury_travel Comments (0)

Nimbin ++

overcast

No har vi vert i Byron ei veke og virkelig slappa av.
Vi har gjort alt som vi ville/kan gjer her og skal bevege oss vidare oppover kysten.

Vi bur paa cape byron yha og der er faktisk nesten berre normenn, svenska og englesk folk.
(ikkje at det hjelpe paa engelsken min aa aldri snakke engelsk, men kosli daa)
Hostel-folka er veldig kjekke, dei henta og kjore oss til bussen osv:)
Paa hostellet er der gratis sykla, noke vi selvfolgelig maatte benytte oss av. (sykkling til butikken:)
Sondag var vi sporty og sykla opp til fyrtaarnet, the point der det var shark attack sist veke. Vi hadde for en gangs skyld perfect timing og fekk med oss en NYDLI solnedagang!:)

Onsdag reiste vi paa den syyykaste turen ever!
Vi meldte oss paa jim's alternative tours til nimbin, marihuana hovedstaden i australia...
Turen begynte med at vi vart henta paa hostellet i bussen til jim. Syk mann, gammal buss og mange spente folk.
Jim hadde ein betydleg love for music og introduserte kvar sang og fortalde historie som skulle faa frm budskapet med musikken.
Nimbin bar virkelig preg av aa hippiane som levde der og roykte hasj over alt.
Aa gaa ned gata i nimbi uten aa bli tilbudt hasj og spesial cookis var umulig.. Men vi klarte (heldig vis) aa staa i mot og sette oss paa bussen heim uten noke upassande. For vi nadde nimbi hadde jim ein veldig 'serious' prat om narko og virkningane og at det eigentleg er ulovleg, men at politiet i nimbin er korrupt og at det blir deala over gjerdet paa politistasjonen. Han hadde mange erfaringa fra daa ungdommar har komt tilbake paa bussen stein, so han anbefalte fint aa prove lite om gangen. Ei halv kake var nok meinte han... SYK MANN!
Paa veg heim tok han oss med for aa moete kompisen, Paul. Paul er ein hippie som bur einsam i skogen uttafor nimbin, er konstant stein, men veldig vennleg. Vi satt paa terrasen hans og naut utsikta over ein liten dam med lilje og fekk notter og vannmelon. Vi kunne og vere med han paa ein guida tur i 'jungelen' hans som han faktisk hadde planta sjol.
Resten av turen heim kom dj-jim virkelig i sitt ess. Han kjorte i takt med musikken paa dei smale 'berg og dalbane' vegane.
Var eigentleg litt glad for at vi kom oss heim uskadde. Men turen var virkelig verdt det og det var kjempe kjekt. paa veg heim saag vi og ein ekte koala i real life i eit tred ved vegen!!!!:):):):)
Den var super fiiiin<3

Eller drive vi berre aa leita etter leiligheit i Sydney i jula, men det er litt vansklig..:(

Posted by Silje k 23:07 Archived in Australia Tagged backpacking Comments (0)

Byron Bay

No har vi endelig komt oss til Byron Bay.
Vi forlot Sydney Sondag med nattbussen til Surfers Paradise. !4 tima seinare var vi der, men oppholdet vart kort. Mens dei andre reste paa surfe camp skulle eg og Anne Siri reise nord over for aa finne leilighet og fikse litt, men sia de va formel 1 og Indi week, vart det vansklig og vi tok bussen til Byron etter 4 daga.

Til Surfers skulle og Mari og Trude, so vi reiste i lag med dei.
Naar vi reiste heima i fraa var eg sikker paa at det var VARMT og deili i Australia, men den gang ei.
Bussen til surfers e noke av det kaldaste vi har opplevd. Alle 4 satt i matchande lakenposa og holdt paa aa fryse i hjel. Eg og Trude som lide av ganske daarlige sove hjarte var vakne heile den LANGE turen, medan Mari og *kan sovne over alt alti* Anne Siri sov mesteparten og var opplagde og friske naar vi kom.
I Surfers vart vi henta i ein liten minimini buss uten plass til bagasje som frakta oss til YHA hostelle litt uttafor byen. Fordi der var formel1 og indi week, tok turen ganske lang tid i forhold til det som var vanleg.
YHA hostellet i Surfers var veldig fint. Vi var heldige og fekk 4-mans rom med full innsikt *glas vegga* men vi koste oss vikrelig like ved stranda, og naut dagane uten for masse stress.
Einaste stresse var aa finne leilighet, noke som viste seg aa vere umuli..:/
Onsdags kvelden var vi paa pub crawl med 200-300 andre, og dei foerste vi traff viste seg aa vere norske.
Kjempe kjekk kveld, men eg og Anne Siri viste ansvar og kjopte kebab og reiste heim for 11 for aa vere opplagde til bussturen til Byron dagen etter.

Surfers var fint, men det gjorde godt aa komme til ein litt mindre plass som Byron som ligna litt meir paa Stryn<3
Her i Byron e det varmt og deili. Vi har for det meste brukt tida paa stranda og blitt litt brune.. Dei andre har i alle fall blitt brune!:)

Toril og co kom i gaar kveld, noke som var veldig kosli!:)
Dei bur paa hostellet ved siden av oss, men skal flytte hit i maara.

:):)

Posted by Silje k 20:33 Comments (0)

(Entries 6 - 10 of 11) « Page 1 [2] 3 »